Monday, April 21, 2014


SET BERSALIN KHAS DARI SHAKLEE (MEMANG TERBUKTI YANG TERBAIK)









Saya sendiri mengamalkan set berpantang dari Shaklee iaitu SET PREMIUM yang mana hasilnya sangat memuaskan. Susu semakin banyak dan badan pun semakin langsing. Syukur Alhamdulillah. Saya langsung tak makan jamu sebabnya jamu panas untuk bayi yang baru dilahirkan dan boleh mengakibatkan bayi kuning. Supplement Shaklee boleh dimakan terus selepas kita melahirkan..dan ianya bagus untuk kekalkan tenaga untuk ibu2 yang melahirkan.


Baru jer 2bulan bersalin (operate pulak tu) dan boleh jogging, aerobik & naik bukit setiap minggu. Alhamdulillah. Sentiasa rasa sihat, cergas dan bertenaga. Saya kongsikan pengalaman saya sendiri.

Jom dapatkan harga PROMOSI bersama saya. Hubungi saya ditalian 012-5757896

No comments :

Post a Comment

My Visitors Till Today