Monday, April 21, 2014

SET BERSALIN & PENYUSUAN DARI SHAKLEE

Assalamualaikum semua . Saya nak share tentang set bersalin & pantang utk ibu2 di luar sana. Saya sendiri mengamalkan makan supplement Shaklee, syukur alhamdulillah..badan saya rasa sihat, cergas & bertenaga walau saya melahirkan dgn cara pembedahan. Saya ni ada darah tinggi lebih dari 10 tahun. Saya melahirkan anak saya secara pembedahan pun sebab bp saya dah mula naik & dah tak nak turun. Doktor pakar takut saya kena stroke & sawan terus dorang ambil keputusan untuk bedah. Semasa itu anak saya baru 34 minggu sahaja. Muhammad Na'eem dilahirkan pada 23 Januari 2014 jam 3.06 petang. Dalam masa seminggu sakit pembedahan sudah hilang berkat dari pengambilan supplement dari Shaklee. Susu jangan cakaplah masyaallah punyalah meriah. Tgklah gbr yg saya kepilkan. Itu gambar baby saya Muhammad Na'eem namanyer. Baru 2bln dilahirkan berat dah sekali ganda dari 3kg skrg 6kg 

Berat badan saya pun semakin turun. Saya baru shj masuk kerja setelah 2 bulan cuti bersalin. Saya sgt2 terkejut bila baju kerja sangat longgar bila saya memakainyer dan boleh dikatakan kawan2 yg melihat saya semua akan menegur saya dan berkata saya sudah kurus sejak melahirkan anak. Syukur Alhamdulillah ini adalah pandangan yg positif dan saya semakin merasa yakin dgn diri sendiri. Badan menjadi semakin ringan. Selepas 2 bulan bersalin saya sudah mula aktif bersenam iaitu ber-aerobik dan memanjat bukit2 yang ada disekitar Lumut. Syukur Alhamdulillah..dgn menjaga pemakanan dan mengamalkan supplement diet & susuan yg betul segala2nyer berjalan dgn baik.

" IBU SIHAT, ANAK PUN SIHAT "

Jika berminat sila PM/SMS/Whatsapp saya 012-5757896 






Inilah Muhammad Na'eem semasa baru dilahirkan dengan berat 3kg



No comments :

Post a Comment

My Visitors Till Today