Sunday, August 17, 2014

My 6months Baby Yang Semakin Sihat & Comel





Hello :) . Nama baby kecil ni Muhammad Na'eem Bin Mohd Ashraff. Dia dah 6 bln yang mana beratnyer sudah mencecah kepada 8.30kg. Alhamdulillah. Walau dilahirkan pada 34 minggu sahaja, baby saya sentiasa sihat walafiat. Si kecil ni kuat minum susu badan. Kata orang anak lelaki memang kuat menyusu ye.. Dia my 1st baby boy yang 2 org lagi tu gegurls :) .


Sejak amalkan makan Alfalfa & Esp..syukur Alhamdulillah susu badan sentiasa byk. Selain dari 2 supplement tu saya amalkan juga Ostematrix, Gla, Vita-Lea untuk kesihatan yang optimum buat seorg wanita, ibu, pekerja, pelajar & isteri. Saya haruslah menjaga kesihatan diri ini untuk kekal sihat & cergas.


Ini gambar Na'eem 1st time makan Cerelac. Comel.. Tu ayah dia yang suapkan.. hehehe :)
Oh ye..nak bagitahu..bila kita ibu yang menyusukan badan ambil supplement seperti Alfalfa, Esp, Vita-Lea, B complex & Omega..semua vitamins tu pergi kat baby juge..jadi bukan ibu shj sihat..baby pun sihat walafiat.
In shaa Allah.

Jika ada yg berminat utk membeli produk Shaklee boleh la hubungi saya di talian 012-5757896.
Boleh la call/sms/whatspp ok. In shaa Allah saya bagi harga TERBAIK buat kawan2 di luar sana.






No comments :

Post a Comment

My Visitors Till Today