Tuesday, December 10, 2013

SEGALANYA TENTANG VITAMIN E

*Segalanya tentang Vitamin E* 

-Merawat dan mencegah penyakit-penyakit jantung dan saluran darah termasuk pengerasan arteri, serangan jantung, sakit dada, sakit kaki kerana arteri disekat, dan tekanan darah tinggi. 
 -juga digunakan untuk merawat diabetes dan komplikasinya. 
 -Mencegah kanser, terutamanya paru-paru dan kanser mulut di kalangan perokok, kanser prostat, dan kanser pankreas. 
 -Merawat penyakit otak dan sistem saraf termasuk penyakit Alzheimer dan demensia yang lain, penyakit Parkinson, kekejangan malam, sindrom kaki resah, dan untuk epilepsi, bersama-sama dengan ubat-ubatan lain. 
 -Mencegah komplikasi dalam kehamilan lewat akibat tekanan darah tinggi, sindrom prahaid (PMS), sakit ketika haid, dan sindrom menopaus. 
 -Mengurangkan kesan buruk daripada rawatan perubatan seperti dialisis dan radiasi. 
 -meningkatkan ketahanan fizikal, meningkatkan tenaga, mengurangkan kerosakan otot selepas senaman, dan meningkatkan kekuatan otot.
 -Merawat penyakit katarak, asma, jangkitan pernafasan, gangguan kulit, penuaan kulit, selaran matahari, kemandulan, mati pucuk, sindrom keletihan kronik (CFS), ulser peptik. mencegah penuaan kulit. 
 -melindungi kulit daripada kesan bahan kimia yang digunakan untuk kanser terapi (kemoterapi). *Sumber Vitamin E*
 -Selain itu juga anda perlu tahu mana nak dapat sumber vitamin ni dalam makanan harian, selain dari supplement Vitamin E Shaklee. #benih gandum. #hati #telur #Kacang - badam, hazelnuts, dan walnut #biji bunga matahari #mayonis #Minyak zaitun, #Minyak jagung, #Minyak soya, #bayam #sawi #lobak #keledek #asparagus #keladi

Jom dapatkan dari saya dengan harga PROMOSI ditalian 012-5757896 @ singgah di page FB saya iaitu : https://www.facebook.com/pages/Healthier-Fit-with-Shaklee/561904743904427



No comments :

Post a Comment

My Visitors Till Today