Monday, December 23, 2013

Kencing Manis..jangan risau ada ubatnyer

Khas untuk Kencing Manis - GLA COMPLEX, B COMPLEX  dan  ZINC sahaja.

GLA COMPLEX - menghalang komplikasi diabetes. Merendahkan gula dalam darah, berkesan untuk diabetes semasa hamil dan usia tua. Meringankan kebas dan kesakitan disebabkan oleh gula darah yang tinggi.

B COMPLEX - menukar makanan kepada tenaga iaitu dengan menukar lemak, karbohidrat dan protin kepada tenaga sekaligus mengurangkan masalah keletihan.

ZINC - membantu pengeluaran insulin, mengekalkan fungsi insulin, seterusnya memperbaiki diabetes. Kalau nak yang paling simple bagi vivix Vitamin Shaklee yang disarankan kepada penghidap darah tinggi:- Vitamin Asas iaitu Vitalea, B Complex dan Vita-C –> membekalkan sokongan yang diperlukan oleh sistem imun badan untuk melawan sebarang kesan jangkitan dan mengekalkan kesihatan kardio-vaskular. Carotomax, Vita-C dan Vita-E –> gabungan nutrien antioksidan penting untuk mengurangkan risiko penyakit yang terhasil daripada aktiviti radikal bebas. Omega Guard –> merendahkan paras kolesterol tidak baik dan meningkatkan fungsi jantung Garlic Complex –> mengawal jangkitan, menurunkan tekanan darah, menurunkan kolesterol dan memelihara kesihatan selular.

Ini pengalaman dari saya sendiri sebagai pengidap kencing manis tetapi dengan mengamalkan set kencing manis ini..saya sudah bebas dari cucuk insulin sepanjang hayat saya. Syukur Alhamdulillah. Kita sebagai hambaNYA kenalah berusaha sekiranya hendak sihat ok. Jom sihat bersama saya :)

Dapatkan harga terbaik dari saya ditalian : 012-5757896 (Call/Whatsapp/SMS).
Shaklee ID No. 1082220   Atau   PM laju2 kat FB page saya - https://www.facebook.com/pages/Healthier-Fit-with-Shaklee/561904743904427




No comments :

Post a Comment

My Visitors Till Today