Thursday, August 7, 2014

GLA - PROMO UNTUK BULAN OGOS 2014

Assalamualaikum kawan-kawan.

Bulan Ogos 2014 ini ada promosi untuk GLA Complex. GLA ini sangat-sangat baik untuk kesihatan semua terutama untuk wanita & lelaki juge. Jom baca artikel dibawah ini tentang kebaikan GLA. Saya memang tak pernah tinggal GLA ini..setiap hari saya makan kerana saya ada fibroid. Sejak makan GLA fibroid saya dah tak membesar. Alhamdulillah.

Jom pm/msg/whatsapp/call saya sekiranya anda berminat untuk mengambil GLA Complex ini. In Shaa Allah saya akan bagi harga PROMO untuk kawan-kawan yang berminat. Ini nombor tel saya 012-5757896 :)










GLA Complex juga mampu untuk :

» Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid

» Membantu meningkatkan kesuburan

» Melegakan PMS (sindrom pra-haid)

» Membantu dalam menangani menopaus

» Mengecilkan saiz cyst

» Menguatkan kuku dan rambut

 » Menjadikan kulit lebih sihat dan berseri-seri

 » Membantu menangani ekzema

 » Melegakan simptom akibat artritis reumatoid

» Mengandungi vitamin E untuk menguatkan dinding arteri

» Menguatkan imuniti tubuh

» Memperlahankan proses penuaan

» Mengurangkan blood-clot yang boleh menyebabkan serangan jantung

» Mengawal kencing manis dan darah tinggi

» Mengawal kolesterol

» Untuk fungsi saraf

No comments :

Post a Comment

My Visitors Till Today